karmakontot

Alla inlägg under oktober 2010

Av Jessica Abrahamsson - 25 oktober 2010 00:22

sjuk är ett ord som sammafattar mig fint på många sätt antar jag med dennagången handlar det om kroppen!

fick ju medicin för halsfluss för 1½ vecka sen och nu så äter jga medicin för urinvägsinfektion.

och fy fan ingenting är värt detta. det värsta jag någonsin varit med om..


ledig imon iaf och då ska jag verkligen sova ut och inte sätta någon väckarklocka utan vakna när jag vaknar !

ska bli så jävla skönt kan jag säga!

Av Jessica Abrahamsson - 11 oktober 2010 00:16

juste ja.. har gått och blivit sjuk med.

As kul, tummen upp för det !

mor min sa att hon trodde jag var stressad och min kropp börjat reagera på det.. mycket möjligt I dunno, do you ?

stannar hemma från jobbet imon med och försöker bli frisk.. mamma tvingar mig städa mitt rum, ska man inte bara ligga i sängen när man är sjuk va va va ?!

jore ska man..

man får ju ha på sig softe kläder iaf, något positivt !

      

Av Jessica Abrahamsson - 10 oktober 2010 23:54

ja idag är en sån dag då jag ångrar att jag faktiskt en gång klippte av mitt långa hår, tänk om jag inte gjort det.. då hade jag haft långt hår nu ! baha jobbigt..

det växer ju ut.. kan ju se ut såhär naturligt om typ 3 år haha !

idag så vart jag uttråkad och lekte lite med Linas löshår som jag lånade till balen maj- 09 som jag glömmer av hela tiden haha !

såhär skulle jag sett ut iaf, ni behöver ju inte koncentrera er på mitt fula tryne utan på hååååret

givetvis !

         

     

jossan tycker jag ser ut som en bimbo, det tycker inte jag. Skiiter ju i vad hon säger, fast det gör jag ju egentligen inte det vet vi ju alla.

Only my sister can judge me..


Av Jessica Abrahamsson - 6 oktober 2010 22:04

Livsångest, ja det är exakt det jag känner just nu..

Förväntar jag mig för mycket av mitt liv ?

kanske är det för mycket att hoppas på att verkligen trivas med sitt liv och jobb?

och verkligen få jobba med något man gillar och tycker är kul ?

kanske kan inte allt vara bra ?

måste alltid vara något som drar ner och är negativt ?

visst förstår jag att allt inte alltid är tipp topp men måste det verkligen

alltid vara en stor del som är negativ ?


känner sån jävla press på mig att jag måste göra en massa sker, hinna med allt,

resa hit och dit.

Jag vill göra allt jag drömt om, vara au-pair, resa runt, jobba som frisör i utlandet, utbilda mig till make-up artist.

Men ni säger att man inte kan göra allt ?

varför inte?

 jag är 19 år, jag har fan all tid i denna världen på mig att göra exakt vad jag vill, 60 år till minst göra en jävla massa grejer på och ändå känns det som att jag inte kommer kunna göra allt ?


har lust att säga fuck this shit, det löser sig med tiden.

Men då sitter jag där när jag är 65 och undrar vad fan som hände?


 Jag ska börja göra mer saker för min egna skull.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards