karmakontot

Alla inlägg under juni 2010

P96

Av Jessica Abrahamsson - 8 juni 2010 21:07

Hade träningsmatch idag mot P96.. vilka ettriga små barn säger jag bara.. kunde dock bara vara med 10 min sen gick det inte mer bara för min sträckning som fan aldrig vill fösvinna.. blir lite smågalen, 2½ är inte okej !

försvinner säkert snart ..nu ska jag spise!

Av Jessica Abrahamsson - 6 juni 2010 02:06

Weep for yourself, my man,
you'll never be what is in your heart
weep little lion man,
you're not as brave as you were at the start
rate yourself and rake yourself,
take all the courage you have left
wasted on fixing all the problems that you made in your own head

Av Jessica Abrahamsson - 2 juni 2010 14:06

sen på kvällen åkte vi och tränade fotboll, och alltid ska det vara något fel på mig.. hade varit en annan sak om jag varit hypokondriker men nu är jag inte det tyvärr. vardenda jeffla träning så ska jag antingen på en ny blåsa (och då snackar vi inte små utan stora som täcker hela undersidan av stortån) men nu har jag äntligen lärt mig tejpa min fötter så jag inte ska få några blåsor= as gööött!

meeeen när jag lärt mig det så sträcker jag mig i låret, har haft det i 1½ vecka nu.. trodde det vart borta nu så jag tränade igår, visade sig att det var icke borta och idag går jag som jag skitit på mig ....orka !


före varenda träning måste jag tejpa, köp nya skor säger du kanks e? har prövat hjälper icke !

 

Av Jessica Abrahamsson - 2 juni 2010 13:57

igår så hände inte speciellt mkt.. vi lagade mat som blev as god, Pasta med champinjoner, bacon, avacado och creme fraiche!

ses inte så gott ut kanske men det var det !

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards