karmakontot

Alla inlägg under maj 2010

Av Jessica Abrahamsson - 31 maj 2010 18:58

ja sprutan va ju fett najs, kosta ju bara 510 svenska riksdaler, ingenting jue !

ont gjorde det med så jag grät en skvätt, fast nu ljög jag lite. Det gjorde inte ont men grät lite ändå för att kunna ta denna bilden och visa mitt plåster :)  

Av Jessica Abrahamsson - 31 maj 2010 12:51

har precis klippt mamma och pappa och ätit lite..dom åker ju till Grekland ieftermiddag med Matte, Emma, Lotta potta och Mats så dom ville väl vara lite fina där nere.

Dom ska ju fira Mattes 25 årsdag där.. vi följer dock inte med.. gillar inte att  vara utomlands fy fan för värmen.. eeeeeeelller inte!

hade älskat att följa med men vafan det ekar i min plånbok just nu så det går icke tyvärr !

istället åker vi till slöinge och tar vår sista twinrix spruta,nästan lika kul iaf !

Av Jessica Abrahamsson - 31 maj 2010 12:22

Det av ju mors-dag igår och vi hade köpte en söt tunika till Mamma och ett läppglans och för att vi är såå jävla roliga så slog vi in den och hängde upp den i ballonger i taket haha , dock ramlade den ner så vi tejpade fast dom i taket och la paketet på bänken! ska vi fylla 20 eller 2 ? Mammsen blev glad iaf ;) :)


(ser ju dock ut som en 6 åring skrivit på ballongerna..)

    

Av Jessica Abrahamsson - 31 maj 2010 00:35

I lördags tog vi det bara lungt, va lite sliten efter i fredags då vi tillslut hamnade på karsefors av alla ställen haha, men träffade en massa roligt folk vi inte träffat på hur länge som helst !

i lördags tog vi det som sagt bara lungt och åkte in till Jennifer och Denise en stund och sen hämta vi Kalle i vessige och skulle köra han hem, rätt som det är så ska hälften av folket på stället pierca sig(okej bara två men låter coolare om man överdriver höhö) och jag donerade ett smycke till per så han kunde ta hål i näsan och han grät lite stackarn jossan fick det på film iaf!

sen så skulle jag köra Anna och några andra hem från krogen, kommer det 3 30-åriga män eller va man ska kalla dom?! och frågar om jag kör svarttaxi , njae tyvärr.. 100 spänn til skrea ?!  oooooooookejrå och jag fick 100 spänn för att köra dom från harry till ICA skreastrand, tog 10 min ..helt ok timpeng ;) sen va folket ganska så sega så körde nog inte från stan förns fyra, kom hem tio i fem somna halv sex..lagom najs kan jag ju säg...får dock skylla mig själf kanske?!


Av Jessica Abrahamsson - 31 maj 2010 00:31

juuuuumanji kan vara en av dom bästa filmerna faktiskt..blir lika rädd för allting i filmen nu som för 10 år sen, måste ju bara betyda att det är en sjukt bra film? eller så kanske jag är litta överkänsligt..bra ären iaf !


 

Av Jessica Abrahamsson - 26 maj 2010 22:09



Du frågar hur det är

som om det vore uppenbart

- Ja det är släckt överallt

men jag tror att våren kommer snart


Säg ingenting till mig …


Av Jessica Abrahamsson - 26 maj 2010 22:05

idag har jag räffsat, fy fan va jag räffsat och tråkigt äre, har fått blåsor...

ska räffsa lite till nu, kul.

måste dock säga att jag är förjävla grymt på det, fråga pappa!




Av Jessica Abrahamsson - 24 maj 2010 18:23

ja idag har jag och syrran varit i the big halmstad..

först lämnat farmor på sjukhuset för hon ska operera sin höft imon, hoppas det går bra !


söta farmor :)

 


sen så tog vi en sväng i halmstads affärerna  men tröttande ganska så snabbt eftersom vi öndå inte har några pengar till sånt just nu:P

blev en fika med fiddelidde vår söta lilla kusin på Hello, helt sjukt goda baguetter dom har där, man får välja exakt vad man vill ha i själv och dom kostar bara 45:- billigt och gott !


Vi gjorde tabben att ta på oss shorts idag både jag och schoffe ! gött när det börja spörgna i halmstad, såg nog sjukt snyggt till paraplyt ;)

men det va faktiskt riktigt vart här hemma i flashcroft nät vi åkte!!

vart faktiskt inte så kallt ändå ..




Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards